سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد پور: ارزش پاداش مدال طلا المپیک برابر با برنز بازی‌های آسیایی است

قهرمان وزنه برداری المپیک کشورمان گفت: ارزش مدال طلا المپیک لندن در این برهه زمانی برابر با برنز بازی‌های آسیایی است.

سعید محمد پور قهرمان وزنه برداری المپیک کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان سفر خود به ترکمنستان برای دریافت مدال طلای المپیک لندن اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است پانزدهم آبان ماه برای دریافت مدال طلایم عازم ترکمنستان شوم تا پس از گرفتن مدال هفدهم آبان ماه به کشور باز گردم.

صالحی امیری قول مساعد داد تا جایزه المپیک لندن را زود پرداخت کند

او افزود: هنگامی که با رئیس کمیته ملی المپیک در مورد پاداشی که قرار است مانند مدال آوران المپیک لندن به من هم تعلق بگیرد صحبت کردم او بدون هیچ مشکلی قول مساعد داد تا هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد و جا دارد از او بابت این کار کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. برایم جای تعجب دارد چرا که پیش از این هرجا برای دریافت جایزه ام اقدام می‌کردم محال بود که پاداشم را زود پرداخت کنند.

از وزیر ورزش و جوانان تقاضا می کنم بیشتر به من توجه داشته باشد

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری عنوان کرد: هنوز زمان دریافت پاداشم مشخص نیست، اما امیدوارم شرایط طوری پیش برود که جایزه ام را هم زمان با مدال آوران بازی‌های آسیایی دریافت کنم البته با شرایط اقتصادی کشور ارزش مدال طلا المپیک لندن در این برهه زمانی برابر با ورزشکار برنزی بازی‌های آسیایی است و از نظر من خیلی بی ارزش است. از وزیر ورزش و جوانان تقاضامندم که بیشتر هوایم را داشته باشد.

پاداش مدال المپیک لندن از لحاظ انگیزشی خیلی برایم مفید است

محمد پور در مورد اینکه پاداش مدال طلا چقدر از لحاظ انگیزشی به او کمک می‌کند، گفت: متاسفانه آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست موجب شد تا چند سالگی از میادین دور بیافتم، اما در حال حاضر خوشبختانه با برطرف شدن مصدومیتم رفته رفته در حال نزدیک شدن به شرایط آرمانی هستم. شک ندارم پاداش مدال المپیک لندن از لحاظ انگیزشی خیلی می‌تواند برایم مثمر ثمر باشد تا با فکری باز بتوانم در مسابقات مختلف مانند گذشته دوباره برای کشورم مدال آوری کنم.

نباید از تیم ملی انتظار داشت در ترکمنستان معجزه کند

قهرمان المپیک لندن درباره اعزام ناقص تیم ملی به مسابقات جهانی وزنه برداری بیان کرد: باید بگویم از لحاظ نفرات بیشتر اعضای تیم ملی بی تجربه هستند، آن‌ها برای نخستین بار است چنین مسابقه‌ای را تجربه می‌کنند و به همین دلیل نباید از آن‌ها انتظار داشت که در ترکمنستان معجزه کنند. ما سال گذشته در نبود ده کشور قهرمان جهان شدیم، اما امسال با بازگشت این کشور‌ها شرایط سخت تری پیش رویمان است، اما به هر حال امیدوارم تیم ملی بتواند در ترکمنستان عملکرد خوبی ارائه دهد. شک ندارم خیلی از این جوانان می‌توانند در سالیان آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

حق به حقدار رسید

او درباره اینکه مدال طلای او در المپیک لندن باعث شد تا کاروان ایران از جایگاه هفدهم به پانزدهم صعود کند، اینطور پاسخ داد: خدا را شکر که پس از نزدیک به ۶ سال حق به حقدار رسید و حقی از من ضایع نشد.


بیشتر بخوانید:محمدپور: مدال طلای المپیکم را در مسابقات جهانی ترکمنستان دریافت می‌کنم

طلای المپیک لندن بر گردن محمد پور

ثبت رسمی مدال طلای محمد پور در کمیته بین المللی المپیک


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.