سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

پیگیری جدی برای تسریع بررسی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس/ نیاز به کمک‌های مالی خانواده‌ها را حاشا نمی‌کنیم

بطحایی بااشاره به تمهیدات بری رتبه بندی معلمان گفت: جدی ترین طرح برای بهبود معیشت معلمان رتبه بندی است.
 
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درمورد تمهیدات این وزارتخانه برای بهبود معیشت معلمان اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامی که برای معیشت معلمان در دستور کار قرار دادیم طرح رتبه‌بندی است که اکنون در دولت در حال بررسی است.

وی ادامه داد: با تاکید و پیگیری که برای اجرای این طرح صورت گرفته است بررسی رتبه‌بندی به سرعت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

نیازمند کمک‌های مالی خانواده‌ها هستیم

بطحایی در پاسخ به این سوال که چرا اکنون انجمن اولیا و مربیان اهرمی برای دریافت وجه از خانواده شده است، تصریح کرد: به کمک‌های مالی و اقتصادی خانواده‌ها به شدت نیازمندیم و این موضوع را حاشا نمی‌کنیم، اما کاش روزی شود که وزیر آموزش و پرورش بگوید ریالی از اولیا نمی‌گیریم و امیدوارم این روز نزدیک باشد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه امروز بیش از کمک‌های مالی به مشارکت و همسویی خانواده نیاز داریم، گفت: ضرورت انجمن اولیا و مربیان از این جهت اهمیت دارد که به همسویی مدرسه و خانواده منجر شود.

بطحایی اظهار کرد: از انجمن اولیا و مربیان می‌خواهیم بخش کوچکی از به فعالیت این انجمن به مسائل مالی اختصاص یابد و بخش عمده‌ای صرف همسویی مدرسه و خانواده باشد که اگر این همسویی محقق نشود، تربیت به درستی انجام نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
معلم با سابقه بیست وهفت سال بی خانه وکاشانه
۲۳:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
کی جناب اقای وزیر وقتی معلم نمی تواند تغذیه ی درستی برای خود وخانواده اش تامین نماید وقتی حقوقش به پنجم ماه نمی کشد وباید دستش پیش پدر مادر و...دراز باشد چه طور می توان وباید اموزشی درست وپرورشی اثر گذار داشته باشد بیایید خودمان را گول نزنیم کاش مسولین ما یک ماه با حقوق معلم ومشکلات او زندگی می کردند تا متوجه می شدند معلم چگونه زندگی می کند به خدا اگر تحقیقی در مورد خوراک ونحوه ی زندگی معلمین انجام شود همه بر حال او خواهند گریست حتی کارکنان مشاغل ازاد چون انها از جیب مردم در می اورند اما معلم بیچاره با دانش اموزانی پاک وبی الایش سروکار دارد ونمی تواند در حق انها ظلم کند وهمین موضوع باعث این همه طظلم وبی عدالتی نسبت به خودش شده بیایید یک بار هم که شده منطقی بنگریم ونیم نگاهی به معیشت که مستقیم با اینده ی کشور مربوط است بیاندازیم .