سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

استقلالی‌ها امتیاز میزبانی لیگ برتر را تقدیم مشهدی‌ها می‌کنند

مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند دیدار برابر پدیده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر، را به میزبانی مشهد برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در ۱۸ آبان ماه در ورزشگاه آزادی، تیم فوتبال پرسپولیس نیز یک روز پس از این تاریخ در همین ورزشگاه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند که با شرایط پیش آمده یک روز قبل از بازی سرخ پوشان نباید دیداری در این ورزشگاه انجام شود.

به این ترتیب استقلالی‌ها به سازمان لیگ پیشنهاد دادند تا بازی روز ۱۸ آبان ماه که به میزبانی آبی‌ها است در مشهدو بازی برگشت در تهران برگزار شود.

مدیران باشگاه استقلال طی درخواستی که به سازمان لیگ داده اند اعلام کردند که در ورزشگاه تختی به دلیل وضعیت نامناسب زمین بازی نمی‌کنند و بازی رفت را در صورت موافقت در مشهد برگزار کنند.

وضعیت مصدومان و محرومان استقلال مقابل سایپا

وریا غفوری به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در بازی با سایپا نمی‌تواند آبی‌ پوشان را همراهی کند.

پژمان منتظری به دلیل مصدومیت در دیدار با سایپا و دیدار‌های بعدی آبی پوشان غایب است.

محسن کریمی و داریوش شجاعیان ۲ بازیکن مصدوم آبی‌ها نیز همچنان به تمرینات اختصاصی می‌پردازند و غایب بازی‌های آبی پوشان هستند.

کریمی بازی با سایپا را از دست داد

علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر دچار مصدومیت از ناحیه کشاله و لگن شد  پس از حضور در کلینیک دکتر نوروزی مراحل فیزیوتراپی را پشت سر گذاشت و حتی روز گذشته در تمرین آبی پوشان حاضر و در نهایت دوباره راهی کلینیک پزشکی شد.

با این وجود علی کریمی در بازی فردا مقابل سایپا در چارچوب مسابقات جام حذفی غایب است و نمی‌تواند آبی پوشان را همراهی کند.

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا فردا ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزدی برگزار می‌شود.

محروميت ،بازيكن استقلال را راهى سفر كرد

وريا غفورى بازيكن تيم فوتبال استقلال كه در ديدار فرداى تيمش مقابل سايپا به دليل محروميت حضور ندارد در نهايت با اجازه كادر فنى راهى سفر مى شود تا در كنار خانواده باشد.

وريا غفورى به دليل دريافت كارت قرمز مقابل نفت مسجد سليمان و اعتراض به داور با ٢ جلسه محروميت مواجه شده است.

استقلالى ها شنبه ارز ثانويه دريافت مى كنند

با توجه به نشستى كه ميان مديران باشگاه استقلال و حامى مالى اين باشگاه برگزار شد در نهايت مقرر گرديد اسپانسر با كمك ٥ ميلياردى به مسئولان زمينه أخذ ارز ثانويه را فراهم كند.

با اين وجود قرار شد حامى مالى روز شنبه هفته آتى ٥ ميليارد تومان را به استقلالى ها پرداخت كنند تا آنها بتوانند ارز ثانويه را براى رفع بدهى ها و پرداخت دستمزد اعضاى تيم پرداخت كنند.

ماسك عجيب بازيكن استقلال در تمرين

داريوش شجاعيان بازيكن مصدوم تيم فوتبال استقلال كه در تمرين امروز به صورت اختصاصى تمرينات خود را دنبال كرد، با ماسك عجيبى در تمرين آبى ها حاضر شده بود.

اعتراض استقلالى ها به محروميت غفورى

مديران باشگاه استقلال با توجه به محروميت يك جلسه اى كه كميته انضباطى براى وريا غفورى در نظر گرفته اعتراض مى كنند تا از حق باشگاه دفاع كرده باشند

وريا غفورى در ديدار جام حذفى مقابل نفت مسجد سليمان به دليل اعتراض به سوى داور با محروميت يك جلسه از سوى كميته انضباطى همراه شده است


بیشتر بخوانید:البسه جدید بر تن شاگردان شفر

آخرین وضعیت مصدومیت على کریمى


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.