سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان در فیلیپین دست کم ۶ قربانی بر جای گذاشت

هنوز وضعیت مناطق شمالی فیلیپین از طوفان مرگبار ماه گذشته بهبود نیافته بود که وقوع مجدد طوفان در این مناطق دستکم ۶ قربانی برجای گذاشت و هزاران نفر را آواره کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات دولتی فیلیپین اعلام کردند وقوع طوفان سهمگین در مناطق شمالی این کشور دست کم ۶ قربانی برجای گذاشته و هزاران نفر را آواره کرد.

هنوز وضعیت مناطق شمالی فیلیپین از طوفان مرگبار ماه گذشته بهبود نیافته بود که وقوع مجدد طوفان در این مناطق سبب چند مورد رانش زمین و فرار روستائیان از منازل خود شده است.

رولاندو نانا رئیس پلیس منطقه‌ای فیلیپین به نقل از مقامات مسئول گفت: «در ریزش ساختمان دولتی در حال ساخت در استان کوهستانی ناتونین بر اثر رانش زمین، بیش از ۲۰ نفر محبوس شدند.»

همچنین به دلیل مسدود شدن چندین جاده نیرو‌های پلیس نتوانستند در اینگونه مناطق حضور یابند.

در حالی که طوفان پرسرعت یوتو پیشتر سبب قطع برخی از درختان، فرو افتادن تیر‌های برق و تخریب سقف منازل و فروشگاه‌ها شده بود، پیش بینی می‌شود این طوفان با سرعت کمتری وارد مناطقی از استان ازابلا در شمال شرقی فیلیپین شود.

گزارش‌ها حاکی است، تاکنون سه نفر شامل یک مرد بر اثر وقوع طوفان ناپدید شده اند.

بیش از ده هزار نفر از روستائیان به منظور جلوگیری از تلفات احتمالی جانی از مناطق روستائی عازم نقاط امن در برخی از استان‌های شمالی فیلیپین شدند.

انتهای پیام/

رانش زمین و فرار روستائیان از منازل در پی طوفان در فیلیپین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.