سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی گیر معروف آمریکایی جشنواره «الجوهره» ریاض را تحریم کرد

جان سینا، ستاره کشتی آزاد آمریکایی، رسما جشنواره «الجوهره» در ریاض را در اعتراض به قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی تحریم و اعلام کرد در این جشنواره حضور نمی‌یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جان سینا، ستاره کشتی آزاد آمریکایی، رسما جشنواره «الجوهره» در ریاض را تحریم و اعلام کرد در این جشنواره حضور نمی‌یابد.

عدم حضور جان سینا در جشنواره «الجوهره» در ریاض پایتخت عربستان در روز جمعه آینده قطعی شد.

شرکت «WWE» روز دوشنبه به طور رسمی از حضور کشتی گیران در جشنواره «الجوهره» در عربستان خبر داد و اعلام کرد جان سینا در این جشنواره ورزشی شرکت نمی‌کند.

رسانه‌ها به نقل از جان سینا اعلام کردند که وی در اعتراض به قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در این جشنواره در ریاض شرکت نمی‌کند.

یک منبع در شرکت «WWE» تاکید کرد جان سینا به طور قطعی و ۱۰۰ درصد جشنواره «الملکیه» را تحریم کرده است و هیچ چیزی این تصمیم او را نمی‌تواند تغییر دهد.
جرارد باتلر بازیگر معروف سینما در اسکاتلند نیز به طور غافلگیرانه نخستین سفر خود به ریاض پایتخت عربستان را برای حضور در مراسم افتتاحیه به روزترین فیلم‌های سینمایی لغو و این مراسم را تحریم کرد. وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: در اعتراض به ناپدید شدن خاشقجی که قتل وی به طور رسمی اعلام شد به عربستان سفر نمی‌کند.

انتهای پیام/

عدم حضور جان سینا در جشنواره «الجوهره» در ریاض قطعی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.