سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفیعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی‌شدن مسیل‌ها در مناطق جنوبی کشور/ آسمان کربلا صاف تا قسمتی ابری است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارش ها در مناطق جنوبی احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در استان های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شرق و شمال فارس ،کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان، جنوب اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: با وجود شکل گیری ابرهای همرفتی بر روی تنگه هرمز و سواحل هرمزگان وزش باد شدید موقت، رگبار باران،رعد و برق و مواج شدن دریا پیش بینی می شود.

به گفته رفیعی روز چهارشنبه ناپایداری ها به صورت پراکنده برای بخش هایی از خراسان رضوی و جنوبی و جنوب کرمان ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز پنج شنبه و جمعه با ورود پرفشار و جریانات سرد شمالی سواحل دریای خزر و اردبیل بارش باران، وزش باد، کاهش دما و مواج بودن دریای خزر و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کربلا افزود: امروز آسمان نجف و کربلا صاف تا قسمتی ابری است.

رفیعی حداکثر دمای کربلا و نجف را ۲۷ و حداقل ۱۶ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه پدیده خاصی در شهرهای مرزی نداریم، بیان کرد: آسمان امروز مهران و قصر شیرین صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات با وزش باد همراه است.

وی در پایان از آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها خبر دادو گفت: با توجه به بارش های رگباری و رعد و برق در مناطق جنوبی خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان و شمال و شرق فارس احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در مناطق کوهپایه ها و رودخانه های فصلی وجود دارد.

انتهای پیام/

جزییات آب و هوای کشور در روز اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.