سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز تاسف دبیر کل سازمان ملل از شهادت ۳ کودک فلسطینی در غزه

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل گفت آنتونیو گوترش از شهادت ۳ کودک فلسطینی بر اثر حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق دیرالبلح در جنوب نوار غزه ابراز تاسف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد از شهادت ۳ کودک فلسطینی بر اثر حمله هوایی شامگاه یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق دیرالبلح در جنوب نوار غزه ابراز تاسف کرد.

استفان دوژاریک سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد روز دوشنبه در کنفرانس خبری در مقر دائمی سازمان ملل در نیویورک گفت آنتونیو گوترش از حادثه کشته شدن سه کودک فلسطینی بر اثر حمله هوایی شامگاه یکشنبه هواپیما‌های اسرائیلی در غزه متاسف است.

دوژاریک افزود: گوترش با ابراز تاسف از کشته شدن ۳ کودک فلسطینی درغزه در حمله هوایی ارتش اسرائیل، بر این مسئله تاکید کرد اینکه زندگی کودکان در معرض تهدید و خطر قرار گیرد امری نامقبول است.

سخنگوی گوترش تاکید کرد دبیر کل سازمان ملل متحد از همه طرف‌ها می‌خواهد از انجام اقداماتی که زندگی کودکان را در معرض خطر قرار می‌دهد، خودداری کنند.

دوژاریک اعلام کرد نیکلای ملادینوف هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه در حساب توئیتری خود با خانواده‌های سه کودک فلسطینی که بر اثر حمله هوایی اسرائیل به غزه جان باختند، ابراز همدردی کرده است.

ملادینوف در توئیتر خود نوشت از چنین اتفاقات دردناکی باید دوری کرد و کودکان نیازمند حمایت هستند و زندگی آنان نباید در معرض خشونت و خطر قرار گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد سه کودک فلسطینی بر اثر حملات هوایی یکشنبه شب جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق دیرالبلح در جنوب نوار غزه شهدید شدند.

در همین حال؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم روز دوشنبه در واکنش به جنایت اسرائیل اشغالگر در به شهادت رساندن سه کودک در جنوب نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد به شیوه‌ای مناسب به این جنایت پاسخ خواهد داد.

­جنبش جهاد اسلامی فلسطین از همه آزادگان جهان خواست به افشای جنایت‌های رژیم اشغالگر و نشان دادن چهره زشت آن اقدام کنند و از کشور‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط خود با اسرائیل هستند، بخواهند که لکه ننگ عادی سازی روابط با اسراییل، این رژیم را برای تجاوزگری‌های بیشتر تحریک می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین متعهد شد هرگز از حمایت ملت فلسطین دست برنخواهد داشت واز آنان پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

واکنش سازمان ملل به جنایت صهیونیست‌ها در شهادت ۳ کودک فلسطینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.