سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شهرستان بافق نیازمند نگاه ویژه ی مسئولان است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموعه سنگ آهن بافق در زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم عملکرد خوبی را داشته و مسئولان باید توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان بافق سفر  و از پروژه گندله سه چاهون، کارخانه فرآوری و پیت معدن بازدید کرد.

کلانتری با بیان اینکه شهرستان بافق  به عنوان یک شهر صنعتی و معدنی شناخته می‌شود گفت: مسئولان باید نگاه ویژه ای را نسبت به مجموعه سنگ آهن بافق داشته باشند چراکه این مجموعه توانسته زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بسیاری از همشهریان را فراهم کند.

وی از پیشرفت پروژه‌های سنگ آهن نسبت به گذشته اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته در واحد‌های سنگ آهن و کنستانتره بافق نسبت به گذشته بیشتر شده است و  ان‌شاء الله تا چند ماه آینده شاهد بهره برداری از پروژه بزرگ گندله سه چاهون خواهیم بود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با بیان اینکه شهرستان بافق از جمله شهرستان‌های توسعه یافته استان یزد است گفت: این شهرستان سیستم حمل و نقل  ریلی خوبی دارد و در زمینه اشتغال از وضعیت رضایت بخشی برخوردار است.

کلانتری در پایان هدف از حضور غیر رسمی خود را در این مجموعه ارزیابی سنگ آهن و وابستگی آن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد.

انتهای پیام/ غ

 نقش مهم مجموعه سنگ آهن بافق در اشتغالزایی و توسعه این شهرستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.