سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط یک محموله قاچاق سیب زمینی در مرز پرویزخان

فرماندار قصرشیرین از کشف و ضبط یک محموله قاچاق سیب زمینی در مرز پرویزخان از توابع این شهرستان با هوشیاری ماموران گمرک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : ماموران گمرک در بازرسی از کامیون‌ها موفق به کشف چهار تن و ۲۰۰ کیلوگرم سیب زمینی شدند که سودجویان قصد داشتند به شکل غیرمجاز آن را از طریق مرز پرویزخان از کشور خارج کنند.

وی گفت : قاچاقچیان قصد داشتند با جاسازی این مقدار سیب زمینی در قالب سایر محموله‌های صادراتی تره بار آن را به عراق صادر کنند که با رصد و هوشیاری ماموران گمرک، موفق به خروج این محموله کالای ممنوع از کشور نشدند.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: ماموران گمرک پرویزخان پس از کشف این کالای قاچاق، نسبت به توقیف کامیون و تشکیل پرونده برای متخلفان اقدام کردند و پرونده این متخلفان برای سیر مراحل قضایی و صدور حکم نهایی به دستگاه قضا ارسال شد.

تاتار گفت : قرار است سیب زمینی‌های کشف شده با قیمت تعادلی هر کیلوگرم یک هزار و ۵۰۰ تومان با نظارت اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و فرمانداری بین مردم توزیع شود.

وی اضافه کرد : با دستور وزیر صنعت معدن و تجارت، صادرات سیب زمینی، خوراک دام و طیور و گوجه و رب گوجه فرنگی ممنوع اعلام شده است.

 

 

انتهای پیام/د

کشف چهار تن و ۲۰۰ کیلوگرم سیب زمینی قاچاق

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.