سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۰ دستگاه دوچرخه سرقتی در قائم شهر

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۷۰ دستگاه دوچرخه سرقتی در قائم شهرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دو چرخه در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۲ سارق حرفه‌ای دوچرخه، اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با هماهنگی قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در تحقیقات پلیسی به ۷۰ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن به یک مالخر اموال مسروقه اعتراف کردند.

وی افزود: در ادامه این عملیات، همدست متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۷۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مالباختگان خواست ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی و یا مالکیت، با مراجعه به کلانتری ۱۱ شهرستان قائم شهر نسبت به شناسایی و دریافت اموال خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی مازندران رعایت هشدار‌های انتظامی، استفاده از تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و قراردادن روی وسیله نقلیه در مکان‌های مناسب با استفاده از قفل و ابزار‌های ایمنی مناسب را از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه برشمرد.

وی با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه، گفت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های اثر گذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم، امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی مازندران از هم استانی‌ها خواست برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/آ

کشف دوچرخه های سرقتی در قائمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.