سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس مطرح کرد؛

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس در استان‌های محروم

رخشانی‌مهر گفت: برای تجهیزات دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی استان‌های محروم، مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس  اظهار کرد: تا پایان سال 97، 10 هزار کلاس درس برای بهره‌برداری تحویل داده می‌شود و تاکنون هشت هزار کلاس درس برای بهره‌برداری به آموزش‌وپرورش  تحویل داده‌ شده است و 2 هزار کلاس درس دیگر نیز تا پایان سال برای بهره‌برداری وارد سیستم می‌شود و اگر تخصیص اعتبار خوبی در زمینه بهره‌برداری فضاهای آموزشی داشته باشیم ممکن است تعداد 2 هزار کلاس درس افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز مدارس در مناطق محروم کشور گفت: توزیع اعتبارات به سازمان بر اساس یک سری شاخص‌هاست و در مناطق محروم اعتباراتی خاصی پیش‌بینی‌شده است.

رخشانی‌مهر  ادامه داد: امسال بر اساس این شاخص‌ها هزار و 710 میلیارد تومان به مناطق محروم تخصیص داده شد که در این بین محرومیت‌زدایی از جمله موضوعات مهم است که در توزیع اعتبار به مناطق محروم مدنظر قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس افزود: اعتبارات دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی مناطق محروم حدود 150 میلیارد تومان است که به استان‌ها ارسال‌شده است و تا پایان سال 97 حدود 150 میلیارد تومان دیگر نیز به استان‌های محروم توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

تجهیز مدارس استان‌های محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.