سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده روی اربعین در بقاع متبرک استان بوشهر برگزار می‌شود

مردم استان بوشهر همزمان با اربعین حسینی از روستاها وشهرهای مختلف تا امامزادگان شهر خود را پیاده‌ طی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: این مراسم در شهر بوشهر از ۹ محله جنوبی تا آستان مقدس امامزاده محمدبن باقر (ع) همراه با مداحی، عزاداری، قرائت زیارت اربعین واقامه نماز جماعت ظهر وعصر برگزار می‌شود .

حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به برگزاری پیاده روی اربعین در پنج نقطه در شهرستان دشتستان، افزود: این مراسم از شهر برازجان تا امامزاده ابراهیم (ع) در روستای نینیزک، از کل نقاط منطقه بوشکان تا امامزاده محمدفیروز (ع) شاه پسر مرد، از شهر آبپخش و روستای دورودگاه و روستای جتوط تا آستان شاه قطب الدین حیدر (ع)، از شهر سعدآباد و روستای هلپه‌ای تا امامزاده میرهداف (ع) و از واز روستای بنداروز تا امامزاده شاه نورالله این پیاده روی برگزار می‌شود .

وی بیان کرد: در شهرستان دیر نیز پیاده روی اربعین از بقعه سید مرتضی تا امامزاده شاهزاده ابوالقاسم (ع) و از روستای لُمبَدان تا بقعه بی بی دختران این روستا و از شهر آبدان خیابان بهزیستی تا بقعه متبرک میر بهزاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: این پیاده روی مردمی در شهرستان تنگستان هم از روستای عالی حسینی تا امامزاده میراحمد(ع) و از شهر اهرم تا امامزاده زین الشهداء برگزار می‌شود.

در مسیر این پیاده روی‌ها، موکب‌هایی برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ک

پیاده روی اربعین در بقاع متبرک استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.