سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از آغاز راهپیمایی اربعین تاکنون؛

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی در مرز چذابه

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: از آغاز همایش راهپیمایی اربعین حسینی تاکنون نیرو‌های امدادی اورژانس مستقر در مرز چذابه به بیش از ۱۰ هزار زائر خدمات درمانی ارائه داده اند.

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان درخصوص فعالیت نیروهای امدادی اورژانس مستقر در مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اظهار کرد: از آغاز همایش راهپیمایی اربعین حسینی تاکنون 300 نیروی امدادی در این پایانه مرزی مستقر شده اند که بصورت رایگان و شبانه روزی و شیفت در گردش به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات درمانی ارائه می دهند.

وی بیان داشت: از آغاز این پیاده روی تاکنون 10 هزار 263 نفر به پایگاه های امدادی مستقر در پایانه مرزی چذابه مراجعه کرده اند که از این تعداد 10 هزار و 81 نفر بصورت سرپایی و در محل درمان شدند و 182 نفر به بیمارستان انتقال یافتند.

میرخشتی تصریح کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته یکهزار 758 نفر خدمات درمانی دریافت کردند و از این تعداد 30 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان افزود: 300 نیروی امدادی، 30 دستگاه آمبولانس و 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس بصورت شبانه روزی و رایگان در پایانه مرزی چذابه در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هیتند و این فرآیند تا بازگشت زائران به کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی به زائران

برچسب ها: اورژانس ، مرز چذابه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.