وی ادامه داد: در این طرح مهارتهای ارتباطی، مدیریت زمان، کنترل هیجانات، مدیریت مالی، استفاده درست از منابع، اشتغالزایی و مواردی دیگر از این قبیل مورد توجه است که البته این موضوعات به صورت پیشنهادی مطرح میشود و هر مدرسه میتواند متناسب با شرایط و نیازهای دانشآموزان با همکاری شورای مدرسه برنامههای دیگری را پیشنهاد دهد.
حکیمزاده تصریح کرد: اولویت اصلی در برنامه ویژه مدارس این است که هر مدرسه متناسب با شرایط دو ساعت برنامه مهارتی، آموزشی یا پرورشی داشته باشند.
معاون آموزش ابتدایی در پاسخ به این سوال که آیا آموزش و پرورش نظارتی بر روند اجرای برنامههای مدارس دارد یا خیر، گفت: قرار بر این است هر مدرسهای برنامه ویژه خودش را با همکاری شورای مدرسه تا پایان آبان ماه تنظیم و به ادارات کل ارسال کند تا ادارات کل در جریان امور قرار گیرند.
وی بیان کرد: طی گزارشهایی که تاکنون دریافت کردیم مدارس استقبال خوبی از این طرح داشتند و برنامههای متعددی را پیشنهاد دادند.
انتهای پیام /