سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی زاده خبر داد

26 هزار نفر وام ضروری بازنشستگان را دریافت کردند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه 26 هزار نفر وام ضروری بازنشستگان را دریافت کردند، گفت: 34 هزار نفر نیز در این ماه وام خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمشید تقی‌زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام ۲۳۴ هزار بازنشسته کشوری برای دریافت وام ضروری خبر داد و اظهار کرد: ۳۴ هزار نفر تاکنون وام را دریافت کردند.

وی افزود: وام ضروری ۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد طی ۳۶ ماه به بازنشستگان واجد شرایط کشوری که در سامانه بازنشستگان ثبت نام کرده باشند، تعلق می‌گیرد.

تقی‌زاده گفت: از ابتدای شهریور تا پایان شهریورماه ۲۳۴ هزار نفر برای دریافت وام ثبت‌نام کرده بودند که بیش از ۱۹۰ هزار نفر آن‌ها واجد شرایط دریافت وام هستند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تأکید کرد: ۳۴ هزار نفر در این ماه وام خود را دریافت خواهند کرد و ۲۶ هزار نفر نیز در ماه قبل وام دریافت کرده بودند.

به گفته تقی‌زاده فعلاً ثبت‌نام برای دریافت وام انجام نمی‌شود و قرار است به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری این وام تعلق گیرد که تاکنون بیش از ۱۹۰ هزار نفر واجد شرایط مشخص شدند که وام را دریافت خواهند کرد و ثبت‌نام برای باقی‌مانده ظرفیت تا پایان سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.