سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت بیش از ۱۰ زائر اربعین حسینی مازندرانی از عراق به استان

بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده روی حسینی مازندرانی که از ۴ مهر اقدام به سفر به کربلای معلی را کرده بودند امروز بازگشتند.

جعفری جانشین مدیر حج و زیارت مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۴۹۷ مازندرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح نام نویسی کردند و برای ۵۰ هزار و ۹۷۵ روادید صادر شده است.

وی با بیان اینکه کنسولگری موقت عراق در ساری که از ۴ مهر تا صبح امروز نیز صدور رویداد را انجام می‌داد دقایقی قبل به کار خود پایان دادند، افزود: زائران گذرنامه خود را فقط از پلیس مهاجرت وامور گذرنامه دریافت و برای دریافت روادید نیز از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی حج و زیارت مازندران از زائرانی که قصد سفر به عراق و شرکت در مراسم اربعین را دارند خواست لباس گرم، ماسک، آب و دارو‌های مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند و در نگهداری گذرنامه دقت کنند و مدارک خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

جعفری با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار زائر حسینی که از ۴ مهر اقدام به سفر معنوی به کشور عراق کرده بودند چند روز گذشته به صورت تدریجی و بر مبنای ثبت تاریخ بازگشت رویداد به استان بازگشتند، افزود: زائران اربعین حسینی به منظور آگاهی از ترافیک مسیر‌ها و هشدار‌های هواشناسی به اخبار لحظه به لحظه رادیو اربعین دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام/آ

نام نویسی بیش از ۵۱ هزار زائران اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.