سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگروه امور اقتصادی استان مرکزی؛

رفع مشکلات آلومینیوم کاران در دستور کار استانداری

اتخاذ راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آلومینیوم کاران در دستور کار استانداری مرکزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نشست صمیمانه استاندار مرکزی با تولید کنندگان آلومینیوم در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی در این نشست گفت: راهکارهای اساسی و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مشکلات آلومینیوم کاران در دستور کار استانداری و دستگاه های ذیربط قرار دارد.

آقازاده با اشاره به مشکلات بوجود آمده در شش ماه نخست سال جاری برای تولید و عرضه آلومینیوم در استان، افزود: خوشبختانه با جلسات و پیگیری های متعدد مشکلات این صنف تا حدود زیادی برطرف شده و تا رفع کامل آنها تلاش خواهیم کرد.

وی در این کارگروه حل معضل ارزش افزوده و سهمیه توزیع آلومینیوم برای کارگاه هایی که توانایی خرید در بورس را ندارند را مهم عنوان کرد و افزود: بیش از 15 هزار نفر در صنعت آلومینیوم استان مشغول فعالیت می باشند که با احتساب خانواده های آنها می توان نتیجه گرفت  که برای رونق تولید و اشتغال این صنعت باید تلاش بیشتری شود.

استاندار مرکزی در پایان از تشکیل تیم ویژه برای رفع مشکلات الومینیوم در اینده نزدیک خبر داد و گفت: در همین رابطه دیداری با وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

تدبیر تمهیدات لازم برای آلومینیوم کاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.