سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خانواده شهید مرتضی سپهری از شهدای شرکت پست

مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات به همراه جمعی از مدیران، با حضور در منزل شهید مرتضی سپهری از شهدای شرکت پست، سلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خانواده این شهید ابلاغ کردند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل نوری مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه به همراه علیرضا واحد پور فرد مدیر کل امور مالی معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، با حضور در منزل شهید مرتضی سپهری، از خانواده این شهید تجلیل کردند.

مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات در این دیدار با ابلاغ سلام آذری جهرمی وزیر ارتباطات به خانواده شهید سپهری، تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما لازم و ضروری است و باعث افزایش روحیه و توان ما در انجام خدمت به مردم است.

همچنین در این دیدار، مدیر کل امور مالی معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات با اشاره به ضرورت قدرشناسی از شهدا و خانواده آنان، گفت: باید قدرشناس کسانی باشیم که جان خود را در راه کشور و مردم فدا کردند.

وی با تاکید به اینکه مدیون شهدا هستیم، افزود: خانواده شهدا بعد از شهادت عزیران خود دچار مشکلاتی می شوند که ما وظیفه داریم به آنها رسیدگی کنیم.

شهید مرتضی سپهری از کارکنان مرکز تجزیه و مبادلات شرکت پست که به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام شده بود در خردادماه سال 67 در منطقه شملچه به شهادت رسید و پیکر وی در تفحص های سال 71 شناسایی و به میهن بازگشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.