سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۱۲ هزار تن چغندر قند در مزارع خراسان شمالی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: امسال ۱۲ هزار تن چغندر قند در مزارع خراسان شمالی تولید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمد جواد تشکری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با بیان این که در ماه گذشته ۱۲ هزارتن چغندر قند از کشاورزان استان توسط کارخانه قند شیروان خریداری شده است ،گفت: امسال تا کنون ۱۲ هزار تن چغندر قند در مزارع خراسان شمالی تولید شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزارتن از خارج استان به کارخانه قند شیروان تحویل داده شده است، افزود: در زمینه تحویل ۱۴۵ هزار تن چغندرقند با کشاورزان قرارداد بسته شده که هم اکنون در حمل محصول چغندر قند مشکلی وجود ندارد.

تشکری با بیان اینکه تا اواخر آذرماه خرید محصول چغندر قند در استان ادامه دارد ، گفت: امسال خرید تضمینی چغندر قند با عیار ۱۶ درصد سه هزار و ۱۲۰ ریال است که به ازای هر تن چغندرقند تحویلی ۲۰ کیلوگرم تفاله با نرخ کیلویی هزار و ۲۰۰ ریال و دو کیلوگرم شکر با نرخ هفت هزار و ۵۰۰ ریال تحویل داده می‌شود.

گفتنی است: امسال دو هزار و ۲۰۰ هکتار چغندرقند بهاره در خراسان شمالی کشت شد که پیش بینی می‌شود ۸۵ هزار تن محصول تولید شود.

انتهای پیام / ب

کشت بیش از دو هزار هکتار چغندرقند بهاره در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.