سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامسونگ گوشی Galaxy A8s را با حفره‌ای عجیب در حاشیه بالایی نمایشگر معرفی کرد

مسئولان سامسونگ در طی مراسم معارفه‌ای در کشور چین از گوشی جدید Galaxy A8s رونمایی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ از سال‌ها پیش تلاش کرده تا با افزایش قدرت فنی خود تمام نیازهای بازار را فراهم کند. چه هدف شما داشتن یک گوشی ارزان قیمت باشد و چه هدفتان داشتن قوی‌ترین گوشی جهان باشد و چه این‌ که بخواهید فقط برای تماس صوتی و پیام کوتاه گوشی تلفن همراه داشته باشید؛ شرکت کره‌ای سامسونگ برای رفع تمام این انتظارات حداقل یک محصول دارد.

روز گذشته شرکت سامسونگ در چین مراسم معارفه‌ای برگزار کرد تا گوشی‌های Galaxy A6s و Galaxy A9s که همان ورژن‌های چینی گوشی Galaxy A9 هستند را معرفی کند. پس از معرفی نسل جدید سری گلکسی ای، مسئولان سامسونگ یک دستگاه گوشی هوشمند دیگر را نیز به عنوان محصول سوم معرفی کردند. برای توضیحات این نسخه ذکر شد که به زودی عرضه می‌شود و همان گوشی Galaxy A8s است.

مسئولان سامسونگ به نوعی گوشی سوم را با عجله معرفی کردند و همین امر باعث شد که جزئیات زیادی از ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن فاش نشود. تنها مشخصاتی که درباره گوشی Galaxy A8s ذکر شد، استفاده از نمایشگر تمام صفحه ( مانند آن چیزی که در پرچمداران این شرکت یعنی گلکسی نوت و گلکسی اس مشاهده می‌کنیم ) است.

بر اساس گفته‌های خبرنگار شرکت Ice Universe، تکنولوژی جدیدی در نمایشگر گوشی Galaxy A8s استفاده شده که نوعی حفره محسوب می‌شود؛ محل قرارگیری این حفره در کنار دوربین سلفی طراحی شده و وظیفه‌ آن اصلاح عملکرد دوربین سلفی گوشی است.

درباره مشخصات فنی گوشی ای 8 اس باید گفت که مجهز به تراشه Snapdragon 710 به عنوان پردازنده است؛ همچنین اگر شایعات به واقعیت بپیوندند باید منتظر عرضه دوربین اصلی سه گانه در این گوشی باشیم. نکته دیگر ظرفیت باتری این محصول است که در حدود 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. با توجه به اطلاعات اخیر، گوشی هوشمند Galaxy A8s در ماه ژانویه عرضه خواهد شد. تنها مساله‌ای که در این میان وجود دارد این است که آیا شرکت سامسونگ این گوشی را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر.

در ادامه تصویری از طراحی پنل جلویی گوشی هوشمند Galaxy A8s را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

سامسونگ گوشی Galaxy A8s را معرفی کرد +تصاویر

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.