سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیر: انصراف استقلال از شکایت به دادگاه عالی ورزش کذب است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: برخی می گویند که استقلال از شکایت به دادگاه ورزش انصراف داده است که این موضوع کذب محض است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت این تیم گفت: پیش از بازی سپاهان 3 برد خوب و پشت سر هم داشتیم. در بازی قبل نیز اگر مستحق برد نبودیم، مستحق باخت نیز نبودیم چرا که یک پنالتی به زعم همه کارشناسان برای ما گرفته نشد و یک توپ ما نیز به تیر دروازه خورد. مسائل فنی در روند نتیجه‌گیری بسیار تاثیرگذار است اما باید بپذیریم که چاشنی شانس نیز بسیار دخیل است. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد یا آن توپی که به تیر خورد در چارچوب قرار می‌گرفت، نتیجه بازی قطعا متفاوت بود.

خطیر اضافه کرد: کم ‌شانسی دامن گیر استقلال شده است. تیم خوب کار می‌کند و ما مربی فوق‌العاده‌ای هم داریم. بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده‌اند که شاید هنوز تجربه لازم برای بازی‌های مهم را ندارند. بازیکنان جدیدی که به جمع ما اضافه شدند نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی لازم برسیم. استقلال در این فصل تیم خوبی است و روزهای خوب را هم خواهد دید.

او درباره این که به نظر می رسد هواداران هنوز از جدایی تیام ناراحت هستند اظهار کرد: هواداران همیشه برد و موفقیت تیم را می‌خواهند. حتی به مساوی هم راضی نیستند. استقلال فصل قبل تیم خوبی بود و نتایج خوبی هم گرفت. الان غیر منطقی نیست که هواداران همان انتظار عملکرد فصل گذشته را داشته باشند. این انتظار به حق هواداران است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: مدیریت جدید از زمانی که به باشگاه آمد همه تلاشش را انجام داده است. زمانی که مدیریت جدید به باشگاه آمد تیام، جپاروف، نورافکن و حسینی از تیم رفته بودند. زمانی که ما به باشگاه آمدیم به طور مثال با تیام مذاکره کردیم ولی او یک ماه قبل از استقلال جدا شده و قراردادش را هم با باشگاه جدیدش امضا کرده بود. هر چند همین مذاکره ما باعث شد تا استقلال بتواند از انتقال تیام پول دریافت کند چرا که آنها به صورت غیرقانونی و خارج از موعد با بازیکن ما وارد مذاکره شده بودند.

خطیر بیان کرد: ما در زمان کوتاه اقدام به جذب گرو و نیومایر  کردیم. توجه کنید ما فقط 10 روز وقت داشتیم که لیست آسیایی‌ را ببندیم. یکی از دلایلی که بازیکنان به این سرعت جذب شدند همین موضوع بود. تیام بازیکن فوق‌العاده‌ای بود اما الان در تیم جدیدش خوب نیست. همینطور که گرو بازیکن خوبی بوده و در لیگ اروپا هم بازی کرده است. طبیعتا مقداری زمان می‌برد تا بازیکن بتواند با فضای جدید خودش را تطبیق دهد. هواداران حوصله کنند و مطمئن باشند که تیم به شرایط خوبش باز می‌گردد.

او در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال برای شکایت به رای سوپر جام در دادگاه در دادگاه بین‌المللی ورزش باید مبلغ 500 تا600 میلیون پول بپردازد گفت: اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال از شکایت در  CAS منصرف شده کذب محض است. درباره مبلغ هم آن موضوع درست نیست. استقلال در CAS  تقاضای بررسی یک بازی را داده بود اما برخی می‌خواستند استقلال را اذیت کنند و به نوعی تقاضای بررسی 3 بازی کردند که خوشبختانه CAS با همان یک بازی موافقت کرده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: برای بررسی این درخواست 22 هزار فرانک فاکتور برای ما از سوی CAS فرستاده شده است. اگر سازمان لیگ، فدراسیون یا باشگاه پرسپولیس محکوم شوند در پایان این مبلغ را آنها باید پرداخت کنند اما ما پیشنهاد دادیم که بیایند این مبلغ را تقسیم کنیم یعنی به 4 قسمت 5 هزار تایی تقسیم کنیم اما آنها قبول نکردند. ما تا روز آخر از حقمان دفاع خواهیم کرد.

خطیر درباره این که استقلال باید در ورزشگاه تختی به دیدار سایپا برود چون ورزشگاه آزادی در دست تعمیر است اضافه کرد: روز پنجشنبه هفته جاری میزبان این بازی هستیم و این حق مسلم ماست که از این امتیاز استفاده کنیم. نمی‌توانیم به تختی برویم و در آنجا میهمان باشیم. ما گفتیم یا بازی به تعویق بیفتد و یا فکر دیگری کنیم. در نهایت قبول کرده اند که بازی در آزادی برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

پافشاری استقلالی‌ها در پرونده سوپر جام فوتبال ایران

داوران دیدار‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دهم جریمه می‌شوند؟

نامه مهدی تاج به فیفا + عکس


انتهای پیام/

اظهارات خطیر درباره اتفاقات اخیر استقلال 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.