سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایزه ۱۰ هزار یوآنی برای برنده طراح سمبل بازی‌های المپیک زمستانی پکن

کمیته برگزار کننده بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن برای برنده طراح سمبل این رقابت‌ها جایزه ۱۰ هزار یوآنی درنظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پکن میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 از همه کسانی که می توانند برای طراحی سمبل این رقابتها طراحی متفاوت و خاصی انجام دهند خواست تا قبل از پایان مهلت این مسابقه طرح های خود را برای کمیته برگزار کننده این رقابتها ارسال کنند.

کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022، این رقابت جهانی را از ماه آگوست برای طراحی سمبل این بازیها آغاز کرده است. مهلت ارسال آثار طراحان 32 اکتبر تعیین شده است.

"چای کیو" رئیس تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 این طرح را 10 سال قبل از زمان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2008 پکن مطرح کرده بود.

براساس برنامه از پیش تعیین شده قرار است طرح نهایی اواسط سال 2019 مشخص شده و برنده جایزه ده هزار یوآنی را از آن خود کند. این جایزه معادل 14 هزار دلار است.

"یائو جانفه" مدیر بخش مراسم کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک 2022 پکن به "چینا دیلی" گفت:این بخش یکی از هیجان انگیزترین بخش های برگزاری این رقابتها است.

پکن اولین شهری است که هم تجربه میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2008 را دارد و هم چهار سال دیگر هم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

آخرین مهلت برای طراحی سمبل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.