سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی اربعین در جاده‌های مازندران

ممنوعیت آمد وشد خودرو‌ها از امروز تا جمعه در جاده‌های چالوس و هراز اعمال می‌شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محدودیت تردد خودرو‌ها در آستانه اربعین حسینی و تعطیلات پایان هفته از امروز دوشنبه ۷ آبان ماه تا جمعه ۱۰ آبان ماه در جاده‌های استان اجرا می‌شود، گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۲ آبان ماه از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ آبان ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، رفت و آمد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها در جاده هراز نیز کماکان ممنوع است، افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از این محور هراز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به شرایط جوی و کاهش دمای هوا در روز پنج شنبه و جمعه به رانندگان توصیه کرد تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


انتهای پیام/ک

پوشش ترافیکی جاده‌های مازندران در اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.