سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

جابه‌جایی ۸۲۸ هزار مسافر از طریق خطوط هوایی تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از جابه‌جایی ۸۲۸ هزار مسافر از طریق خطوط هوایی تبریز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت:در ۶ ماهه نخست امسال ۸۲۸ هزار و ۴۶۷ مسافر از طریق خطوط هوایی در آذربایجان‌شرقی جابه‌جا شده‌اند.

صفایی گفت: از این تعداد مسافر ۶۷۹ هزار و ۴۴۶ نفر برای سفر به مقاصد داخلی و ۱۴۹ هزار و ۲۱ نفر برای مسافرت به کشور‌های خارجی از سیستم حمل و نقل هوایی استفاده کرده‌اند.

وی تعداد پرواز‌های صورت گرفته از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در نیمه اول امسال را نزدیک به ۷ هزار پرواز اعلام کرد و گفت: از تعداد ۶ هزار و ۹۱۷ پرواز صورت گرفته از فرودگاه تبریز ۵ هزار و ۷۷۱ پرواز به مقصد فرودگاه‌های داخلی و یک هزار و ۱۴۶ پرواز به مقصد کشور‌های خارجی صورت گرفته است.

صفایی درباره بار همراه مسافر نیز عنوان داشت: از فروردین تا پایان شهریور امسال بیش از ۶.۵ میلیون کیلوگرم بار همراه مسافران جابه‌جا شده که از این حجم بار همراه مسافر ۴ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۶۴۶ کیلوگرم مربوط به مسافران داخلی و ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۸۱۲ کیلوگرم بار همراه مسافران خارجی را شامل می‌شد.

در ۶ ماهه نخست امسال روزانه ۵۰ پرواز با ۴۴ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیر‌های خارجی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پرواز‌های داخلی به مسیر‌های تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان صورت گرفته است.

با نگاهی گذرا به بار جابه‌جا شده توسط مسافران داخلی و خارجی به‌نظر می‌رسد مسافران خارجی با جابه‌جایی ۲ سوم کل بار با خود، بیشتر از مسافران داخلی بار همراه مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ش

انجام 7 هزار پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.