سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:ویژه برنامه‌های اربعین حسینی از غروب دوشنبه هفتم آبان در حرم رضوی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه اربعین حسینی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) از غروب دوشنبه هفتم آبان‌ماه برای بهره‌مندی زائران تدارک دیده شده است.

وی افزود: ویژه برنامه شب اربعین حسینی دوشنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار به ایراد سخنرانی و جعفر ملائکه و جواد حسینی به روضه‌خوانی و مرثیه‌خوانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در شب اربعین حسینی افزون بر برنامه رواق امام خمینی (ره) در رواق دارالهدایه نیز با حضور گروه‌های زیارتی برنامه عزاداری و روضه‌خوانی دایر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی گفت: مراسم عزاداری و سوگواری روز اربعین حسینی از ساعت ۵:۱۰ صبح با قرائت قرآن کریم در رواق امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری‌کاشانی مرثیه سرایی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) ادامه پیدا می‌کند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به اجتماع عظیم روز اربعین اشاره کرد و افزود: اجتماع عظیم مشتاقان و ارادتمندان به ساحت قدسی اهل بیت (ع) بعد از نماز ظهر و عصر در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

وی مداحی ذاکران اهل بیت (ع) و سخنرانی آیت الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مشهد را از برنامه‌های محوری روز اربعین اعلام کرد که از ساعت ۹ صبح تا نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه بعد از نماز ظهر و عصر زیارت اربعین توسط امیر عارف در رواق امام خمینی (ره) قرائت می‌شود، افزود: ویژه برنامه شام اربعین و آغاز برنامه‌های دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله کازرونی و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی
 

 اجتماع عظیم اربعین در حرم رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.