سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان کرمان، نماینده مجلس خبرگان رهبری

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران سخنران تجمع پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : امروز مسئله استکبارستیزی تنها یک شعار نیست که به یک فرهنگ در جامعه ما تبدیل شده است.

وی 13 آبان را نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی عنوان کرد و ریشه آن را در باورهای دینی و اعتقادی دانست و افزود: سه رخداد مهم در سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب ما اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری با شکوه این روز عنوان کرد: تجلیل از مقام شهدا، به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو، تجلیل و تکریم شخصیت ولایی چون امام خمینی(ره) به عنوان رهبر این نهضت بزرگ، تقویت روحیه استکبارستیزی و تبیین توطئه‌های بی‌شمار نظام استکبار است.

صدفی با اشاره به اینکه بیش از 100 مورد از جنایات آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی احصا شده است افزود: آگاهی‌بخشی در جامعه به‌ویژه نسل جوان، دشمن‌شناسی و تبیین دشمنی‌ها، توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه استکبار نسبت به ملت و نظام جمهوری اسلامی است و تبیین منویات مقام معظم رهبری در این راستا اهمیت ویژه دارد.

صدفی با اشاره به پیام گرامیداشت روز سیزده آبان گفت: پیام مردم ما در سیزدهم آبان این است که ملت مقتدر ایران چون 40 ساله گذشته در برابر تمامی بی‌عدالتی‌ها ایستاده‌اند و از طرف دیگر 13 آبان زمینه و مقدمه راهپیمایی 22 بهمن بوده و پاسخ به تهدیدات جهانی علیه نظام است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز 13 آبان در کرمان ساعت 9 صبح از محل چهارراه توحید آغاز به سمت میدان شورا ادامه پبدا می‌کند و تجمع اقشار مختلف مردمی مقابل حسینیه ثارالله است.

صدفی افزود: آیت‌الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران سخنران راهپیمایی شهر کرمان در روز 13 آبان است.


انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.