سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام جشنواره تجلیل از کارگران کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ثبت نام سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه این استان آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی گفت: این جشنواره در راستای شناسایی و تجلیل از نیرو‌های کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ استفاده از فکر جمعی در میان کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند از پنجم آبان تا پنجم آذر با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

صلواتی با اشاره به اینکه پس از داوری و مشخص شدن منتخبین استانی رزومه فعالیت آنان برای رقابت در سطح ملی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود، از متقاضیان خواست به همه سوالات مندرج در پرسشنامه با نهایت دقت پاسخ و مستندات مورد نظر را در سامانه بارگذاری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

ثبت نام سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان کردستان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.