سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه

میدان های ورودی هر شهر، نماد توسعه یافتگی آن محسوب می شوند

استاندار کرمانشاه گفت: ورودی شرقی شهرکرمانشاه شرایط مناسبی ندارد و نیازمند یک ساماندهی ویژه است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ساماندهی ورودی شرقی شهر کرمانشاه -محور بیستون- که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران حوزه شهری برگزار شد، اظهار داشت: میدان های ورودی هر شهر، نماد توسعه یافتگی آن محسوب می شوند و گردشگران بر مبنای وضعیت آنها، پیرامون شهر، شهردار و شورای شهر آن قضاوت خواهند کرد.

وی افزود: ورودی شرقی شهر کرمانشاه در محور بیستون از مهمترین ورودی های شهر است و گردشگرانی که از جاده تهران وارد می شوند ابتدا با این ورودی روبرو می شوند.

بازوند اظهار کرد: متاسفانه این ورودی بسیار مهم اکنون شرایط مناسبی ندارد و نیازمند یک ساماندهی ویژه است. در گذشته هنگام عبور از این مسیر به عنوان یک مسافر احساس می‌کردم نسبت به سال های جنگ تفاوت چندانی نکرده است.

بازوند گفت: قصد داریم در یک فاصله زمانی یک ساله طرح جامع ساماندهی این مسیر از محدوده استانداری تا میدان امام(ره) و در ادامه تا ورودی جدید شهر در ابتدای جاده قدیم تهیه می شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: تلاش می کنیم برای ساماندهی ورودی شرقی شهر کرمانشاه از یک شهرساز و معمار خوش ذوق برای طراحی یک مبلمان خوب با بهره گیری از پیشنه فرهنگی تاریخی منطقه استفاده کنیم، بگونه ای که حاصل کار هم نمادی آبرومند برای شهر باشد و هم مردم با آرامش خاطر از فضا و خدمات آن استفاده کنند‌.

وی افزود: شهردار باید تا هفته آینده یک مدیر ویژه برای این پروژه مهم در نظر بگیرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: متاسفانه طراحی های بدون مفهوم زیادی در مبلمان شهری کرمانشاه به چشم می خورند که به منظر عمومی شهر لطمه زده است.

 انتهای پیام/ز

ورودی شرقی شهرکرمانشاه شرایط مناسبی ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.