سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف 10 تن موادمخدر و دستگیری 485 قاچاقچی در سال جاری

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اقدامات انجام شده توسط این پلیس را از ابتدای سال جاری تاکنون، تشریح کرد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مبارزه قاطع پلیس با موادمخدر اظهار کرد: طی عملیات‌های انجام شده توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار 9 تن و 907 کیلوگرم انواع موادمخدر در پایتخت کشف و تعداد 485 قاچاقچی موادمخدر توسط شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: عزم پلیس بر مبارزه با سوداگران مرگ جدی است و در برابر قانون قاطع است. هیچ نقطه‌ای در تهران امن نیست و با اشرافیت کامل اطلاعاتی پلیس بر این مناطق، قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر دستگیر خواهند شد.

سرهنگ بخشنده گفت: در راستای پاکسازی محلات و نقاط آلوده پایتخت با اجرای 220 طرح محلات محور، 7 هزار و 922 خرده فروش موادمخدر که مقدار 519 کیلوگرم انواع موادمخدر را به همراه داشتند، در محلات تهران شناسایی و دستگیر شدند که این میزان دستگیری نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد 1797 دستگاه خودرو و 922 دستگاه موتورسیکلت  قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در 7 ماه گذشته تعداد 44 باند توزیع کننده موادمخدر در پایتخت شناسایی و منهدم شدند و 25 هزار و 392 معتاد پر خطر از سطح شهر تهران بزرگ جمع آوری، 2118 نفر پالایش، 16 هزار و 476 نفر تحویل گرمخانه خاوران شدند و 207 نفر تبعه و 6 هزار و 501 نفر معتاد متجاهر نیز به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.