سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: درگیری ها در سطح لیگ حرفه ای فوتبال درست نیست

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به نظرم درگیری های رخ داده در بازی پرسپولیس و سایپا در سطح لیگ حرفه ای فوتبال نبود.

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در گفتگو با فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی این تیم برابر تیم سایپا اظهار کرد: پرسپولیس بازی سنگینی برابر السد قطر انجام داده بود و طبیعی بود که افت داشته باشد. به نظرم این بازی هم باید لغو می شد چون دیدار فینال لییگ قهرمانان آسیا مهم است تا سرخپوشان پایتخت  فرصت ریکاوری داشته باشند. همچنین پرسپولیسی ها باید مسافت طولانی برای رسیدن به کشور ژاپن طی کنند و این موضوع باعث خستگی آنها می شود. 

او درباره درگیری ها در پایان بازی پرسپولیس و سایپا بیان کرد: به نظرم درگیری ها در سطح لیگ حرفه ای درست نیست و نباید این مسائل به وجود آید و فدراسیون فوتبال باید با این درگیری ها و حواشی  محکم برخورد کند تا چنین حوادثی به وجود نیاید.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اعتراض دایی به عملکرد داوران گفت: داور همه تلاش خود را می کند که کم اشتباه باشد اما بازی از کنترلش خارج می شود و نمی تواند به درستی قضاوت کند. به نظرم اشتباهات داوران سهوی است و از روی عمد صورت نمی گیرد.

او درباره اظهارات علی دایی مبنی بر اجحاف در  حق تیم  سایپا در فوتبال کشورمان   گفت: من فکر نمی کنم مسئولان فوتبال تبعیضی میان تیم ها قائل شوند و همه را در یک چشم می بینند.

درخشان در پایان خاطر نشان کرد: بازی  فینال با تیم کاشیما ژاپن اولویت اصلی را دارد و سرخپوشان پایتخت باید تمرکز خود را برای این بازی  بگذارند و دیدار با سایپا را به فراموشی بسپارند.


بیشتر بخوانید: 

درگیرى در تونل ورزشگاه تختى

واکنش رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مضروب شدن خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سوی علی دایی

درویش: چند بازیکنان بی تجربه پرسپولیس باعث به وجود آمدن حواشی شدند


انتهای پیام/

اظهارات درخشان درباره درگیری ها در بازی پرسپولیس و سایپا 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.