سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی دستگاه‌های خدمت رسان آذربایجان غربی در امور سرمایه گذاری

کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در زمینه تسهیل امور سرمایه گذاری در استان، ارزیابی و رسانه‌ای می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه جذب سرمایه گذاری که در ارومیه برگزار شد،گفت؛ از این پس با هدف بهبود امور و آگاهی بخشی به مردم، کلیه فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط با امور سرمایه گذاری توسط دبیرخانه مرکز جذب سرمایه گذاری آذربایجان غربی ارزیابی و رسانه‌ای خواهد شد.

حسینی افزود؛ با این کار به راحتی میتوان عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان در امور سرمایه گذاری را در معرض آگاهی افکار عمومی قرار داد و زمینه افزایش انگیزه‌های خدمت رسانی را دوچندان کرد.

وی تصریح کرد: نمی‌توان از یک طرف شعار توسعه و اشتغال سر داد و از طرف دیگر ارائه خدمات به سرمایه گذاران و کارآفرینان را با تاخیر‌های غیر قابل قبول مواجه کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه استان در گرو عزم عمومی و همت همه آحاد جامعه به ویژه مدیران دستگاه‌های خدمت رسان و بدنه کارشناسی آنهاست و در این زمینه باید تمام موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران برچیده شود.

در این جلسه آخرین وضعیت چندین طرح سرمایه گذاری و موانع و مشکلات پیش روی آن‌ها بررسی و دستورات لازم برای برطرف کردن موانع در مدت زمان تعیین شده صادر شد.

 

انتهای پیام/ی

 

جذب سرمایه گذار در آذربایجان غربی

برچسب ها: استانداری ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.