سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بازرگانی خارجی صمت خراسان رضوی:

کارت بازرگانی اتباع خارجی در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت است

کلیه‌ی اقدامات مربوط به صدور کارت‌های بازرگانی اتباع خارجی از احیا تا ابطال زیر نظر سازمان‌های صمت استان‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدعلی امیرفخریان رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صدور کارت‌های بازرگانی مرتبط با سرمایه گذاری‌های خارجی، عملیات احیا و لغو ابطال کارت‌های بازرگانی و عملیات تعلیق و ابطال کارت‌های بازرگانی به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: این امر با توجه به ضرورت تفکیک فعالیت بین ستاد و سازمان‌های استانی، جلوگیری از بروکراسی‌های اداری، تسهیل فضای کسب و کار و افزایش اختیارات برای رسیدگی به امور فعالان اقتصادی، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است.

امیرفخریان گفت: با توجه به این ابلاغ، همه عملیات اجرایی مرتبط با کارت‌های بازرگانی در سازمان‌های استانی قابل اجرا و مدیریت می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ کارت بازرگانی در استان فعال است که ۱۰۲۱ کارت مربوط به بخش بازرگانی و ۹۱۸ مورد مربوط به بخش صنعت، ۵۵ مورد مربوط به بخش کشاورزی و ۱۱ مورد مربوط به حوزه معادن می‌باشد.

انتهای پیام//آ. ف

بیش از ۲۰۰۰ کارت بازرگانی فعال در استان خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.