سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان چای کشور خبر داد؛

پرداخت ۸۷ درصد از مطالبات چایکاران شمال کشور /به زودی همه مطالبات چایکاران واریز می‌شود

۱۹۲ میلیارد تومان معادل ۸۷ درصد از مطالبات چایکاران پرداخت شد و ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان میلیون تومان بقیه هم به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور امروز گفت: تاکنون ۱۹۲ میلیارد تومان معادل ۸۷ درصد از مطالبات چایکاران گیلان و مازندران پرداخت شد و ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان میلیون تومان بقیه هم به زودی به حساب چایکاران واریز می‌شود.

وی از افزایش ۶ درصدی برداشت برگ سبز چای از باغ‌های شمال کشور خبر داد و افزود: چایکاران گیلان و مازندران امسال ۱۱۲ هزار و ۷۳۶ تن برگ سبز چای به ارزش ۲۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برداشت کردند.

رئیس سازمان چای کشور گفت: ۳۹ هزار و ۹۸۳ تن معادل ۳۵ درصد برگ سبزچای برداشت شده درجه یک و ۷۲ هزار و ۷۵۳ تن معادل ۶۵ درصد درجه ۲ بود.

حبیب جهانساز با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۶۶۶ تن چای خشک امسال در ۱۵۵ کارخانه‌های فرآوری گیلان و مازندران تولید شده است افزود: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک امسال ۲ هزار و ۷۲۹ تومان و درجه دو هزار و ۵۲۸ تومان بود.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد چای کشور در گیلان تولید می‌شود تصریح کرد: گیلان و مازندران ۵۵ هزارخانوار چایکار و ۲۵ هزار هکتارباغ چای دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

واریز ۸۷ درصد از مطالبات چایکاران شمال کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.