سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دفتر بحران استانداری خراسان رضوی :

چناران با ۱۷ میلیمتر بارندگی بیشترین میزان بارش استان را داشته است

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت:بیشترین میزان بارش از روز گذشته تا کنون مربوط به شهرستان چناران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حجتعلی شایانفر مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش باران از ۲۱ ساعت گذشته در استان آغاز شده که  بیشترین میزان بارش تا کنون با ۱۷ میلیمتر در چناران گزارش شده است.

 
وی افزود: همچنین درگزبا ۱۶.۲ میلیمتر، کلات ۱۵.۵ میلیمتر و قوچان با ۱۲.۹ میلیمتر بارش به ترتیب پر بارانترین شهرستان‌های استان در این مدت بوده اند.

مدیر کل بحران استانداری تصریح کرد: بارندگی هایی که از دیشب تا کنون آغازشده خسارت جانی نداشته و خسارت های مالی آن اندک است همچنین حجم بارندگی در شهرستان مشهد نیز تاکنون ۹ میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود:در پی بارندگی دیشب و امروز راه ورودی منطقه روستایی سنگ دیوار مسدود، اما پس از فروکش روان آب این مسیر دوباره باز شد.

فعالیت سامانه ناپایدار جوی و بارش زا از عصر جمعه در خراسان رضوی آغاز شده که پیامد آن وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، بارش برف در نقاط مرتفع و افت دمای هوا از اواخر وقت دیروز است.
 
انتهای پیام//ن.ط
 

چناران بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی را داشته است

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
داوود
۱۸:۰۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
خدا را شکر اگه دهیار ما برای انشعاب اب از من و تعدادی دو ملیون رشوه در پوشش مردمیاری مخواد خدا ما را وسفید کرد و نزول اسمانی داد تا مجبور به شرکت در گناه کبیره نشویم