سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مدد جویان استان مرکزی

11 میلیارد و 737 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در نیمه نخست امسال به مدد جویان کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ طی ۶ ماهه نخست امسال ۶۰۶ وام اشتغال با اعتبار 11 میلیارد و 737 میلیون تومان از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به عملکرد حوزه اشتغال در۶ ماهه نخست امسال،گفت: برای ایجاد این تعداد شغل 11 میلیارد و 737 میلیون تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جذب شده است.

مشهدی با تأکید بر ضرورت تقویت ایجاد فرصت شغلی از طریق مؤسسه‌های کاریابی گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری 110 نفر از مددجویان تحت حمایت به مراکز کاریابی معرفی شدند و برای ۴۵ نفر از آن‌ها اشتغال ایجاد شده است.

وی یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان را نظارت کمیته امداد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی دانست و افزود: در 6 ماهه نخست امسال 11 هزارو 972 نظارت فنی و کارشناسی بر طرح‌های اشتغال مددجویی انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: برنامه‌های جدید اشتغال باهدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه کسب‌وکار و اجرای الگوی جدید توسعه کسب‌وکار در دستور کار این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/ج

ایجاد 606 فرصت شغلی برای مددجویان استان مرکزی

 
برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.