سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواب رد عارف و موسوی لاری به معترضان شورای عالی سیاستگذاری؛

ساز ناکوک اختلافات، سرنوشت دو شورای اصلاح‌طلب را به مرحله جدایی رساند

عارف و موسوی لاری به درخواست احزاب منتقد شورای عالی جواب رد داده و اعلام کردند احزاب معترض می‌توانند در جلسات شرکت نکنند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرها حاکی از آن است که در پی درخواست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای کاهش تعداد اعضای حقیقی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از 30 به 15 نفر محمدرضا عارف و عبدالواحد موسوی لاری رئیس و نایب رئیس شورای عالی واکنش تندی نشان داده‌اند.

عارف و موسوی لاری به شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب اعلام کردند که تعداد اعضای حقیقی معرفی شده کم نخواهد شد و هر حزبی که به روند موجود اعتراض دارد، می‌تواند در جلسات شورای عالی شرکت نکند.

پیش از این فرج کمیجانی، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از موافقت مشروط شورای هماهنگی با ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری خبر داده  و گفته بود تاکید بر موقت بودن شورای عالی سیاستگذاری تا تشکیل مجمع عالی اصلاح طلبان، اصلاح سازو‌کار‌های نحوه عملکرد این شورا در راستای رفع انتقاداتی که به آن وارد است و تلاش برای کاهش و رسیدن به معدلی از حضور اشخاص حقیقی نسبت به اشخاص حقوقی، رفع موانع حقوقی و تاکید بر تاسیس مجمع عالی اصلاح طلبان با مدیریت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از ملاحظاتی بود که دراین جلسه کمیته سیاسی مورد تاکید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفته است.

در شرایط فعلی و با توجه به مواضع اعضای شورای هماهنگی و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به نظر می‌رسد علیرغم اینکه رئیس دولت اصلاحات همچنان بر تداوم فعالیت شورای عالی تاکید دارد اما شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عملا به نقطه جدایی رسیده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ali
۱۲:۴۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
من نمیدونم همه باید تلاش کنند برای پیشرفت و آبادانی ایران خادم مردم باشید
ف.م
۱۲:۳۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
به داد مردم برسید