سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوآوی Mate 20 Pro یک مدل ارزان دارد

کمپانی هوآوی یک مدل ارزان‌تر از گوشی Mate 20 Pro تولید کرده است اما آن را خارج از چین عرضه نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر کسی از هر برندی از گوشی‌های هوشمند و یا سیستم عاملی که استفاده می‌کند، خواهد گفت که گوشی تازه معرفی شده هوآوی Mate 20 Pro یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2018 است. این دستگاه مجموعه‌ای از بهترین مشخصات را با خود به همراه دارد و برخی ویژگی‌های آن هم مانند شارژ معکوس بی‌سیم (Reverse Charging) و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش منحصر به فرد است. متأسفانه، همه این ویژگی‌های خوب و رده بالا با یک قیمت بسیار بالا یعنی 1049 یورو معادل 1198 دلار در اروپا همراه است.

خانواده Mate 20 در ابتدا در تاریخ 16 اکتبر برای بازار بین‌المللی معرفی شد اما معرفی رسمی‌تر این گوشی‌ها و برخی دیگر از محصولات هوآوی در چین اتفاق افتاد. به طور طبیعی، Mate 20 Pro به دلیل مالیات کمتر و هزینه‌های مشخصی که برای هوآوی در کشور چین به حساب نمی‌آیند، با قیمت کمتری عرضه خواهد شد اما در این مراسم برگزار شده در چین مشخص شد که این کمپانی چینی یک مدل ارزان هم برای پرچمدار خود تولید کرده‌اند که قیمت آن را پایین‌تر هم خواهد آورد.

با قیمتی معادل 680 یورو در چین، هوآوی یک نسخه از Mate 20 Pro را در مراسم خود معرفی کرد که از همه نظر شبیه مدل بین‌المللی آن است به جز یک مورد که آن هم کمبود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این نسخه همراه دو مدل گران‌تر به بازار خواهد آمد که دارای قابلیت‌های امنیتی هستند. البته بر خلاف نسخه‌های دیگر، این دو مدل با حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه خواهند شد. علاوه بر این، یکی از آن‌ها با حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و دیگری با حافظه 256 گیگابایتی تولید شده است. این دو مدل با قیمت‌هایی معادل 760 یورو و 860 یورو به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهند شد.

به دلیل استراتژی‌هایی که هوآوی در بازارهای خارج از چین دارد، انتظار نمی‌رود که مدل‌های ارزان‌تر سری Mate 20 به بازارهای بین‌المللی برسند. در عوض، مصرف‌کنندگان مجبور هستند با مدل استاندارد Mate 20 Pro بسازند که دارای حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. از سوی دیگر، Mate 20 معمولی هم با قیمتی پایین‌تر در دسترس است.


بیشتر بخوانید: پرچمداران جدید هوآوی، Mate 20 و Mate 20 Pro معرفی شدند +فیلم


انتهای پیام/

هوآوی مدل ارزان Mate 20 Pro را به صورت انحصاری برای چین تولید کرد

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.