سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش ۲۲ هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح سفیران سلامت

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی از آموزش ۲۲ هزار دانش آموز دراین طرح خبر داد.

عارف زاده، رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: ۲۲ هزار دانش آموز از مقاطع مختلف در سطح استان در  طرح سفیران سلامت آموزش داده می‌شوند که دوره‌ی ابتدایی حدود ۱۵ درصد و دوره‌ی متوسطه اول و دوم حدود ۱۰ در صد کل این دانش آموزان را در بر می‌گیرد.


وی با بیان اینکه این طرح برای سومین سال است که در استان اجرایی می‌شود افزود: گروه متوسطه اول و دوم، با مباحثی مانند سلامت عاطفی و روانی، پیشگیری از بیماری‌هایی نظیر هپاتیت و ایدز و مقطع دوره‌ی ابتدایی با بهداشت فردی و عمومی، بهداشت محیط، تغذیه سالم و فعالیت‌های فیزیکی آشنا می‌شوند.


عارف زاده بیان کرد: هدف از این طرح آموزش اصول بهداشت فردی، بهداشت محیط، مشارکت در راستای تقویت سلامت جامعه و انتقال آموزش‌ها از طریق سفیران سلامت به هم سن و سالان و خانواده‌ها است.


رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: این طرح در استان با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.


وی گفت: از آنجایی که در این طرح یشتر به مباحث کیفی توجه می‌شود تعداد سفیران سلامت دانش آموز استان نسبت به پارسال تفاوتی چندانی نداشته است.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح سفیران سلامت در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.