سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمختار در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

مجلس با هیچ‌کس عهد اخوت نبسته است/اسلامی استاندار فعالی است که همه او را می‌شناسند

یک نماینده مجلس گفت: مجلس با هیچ کس عهد اخوت نبسته است و مجلس بر اساس قانونی خود نظارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت:  با نگرش به اینکه اعتقاد دارم در این شرایط حساس و برهه‌ای از زمان که دشمن ما شیطان بزرگ برای اعمال تحریم‌های بیشتر آماده می‌شود، ما هم باید همراه و هم دل باشیم تا همه توطئه‌های آمریکا خبیث را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: مجلس با هیچ کس عهد اخوت نبسته است و مجلس بر اساس قانونی خود نظارت می‌کند.

پورمختار خاطرنشان کرد: آقای اسلامی بیش از ۳۶ سال سابقه دارد و شناخت کامل از مسائل راه و شهرسازی دارد و نگاه جناحی در اینجا وجود نداشته و او از حوزه‌های این وزرات خانه آگاهی و تسلط کامل دارد.

وی ادامه داد: بحث تحقیقات و نو آوری یکی از مباحثی است که در برنامه‌های این وزیر پیشنهادی امده است، از طرفی موضوع مسکن موضوعی است باید هرچه زودتر مشکلات حل شود.

پورمختار با بیان اینکه اسلامی استاندار فعالی بوده که همه او را می‌شناسند، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه پدافند غیرعامل هم فعالیت داشته است.

وی با بیا اینکه توجه به بافت فرسوده قولی است که اسلامی وعده حل آن را داده است، تصریح کرد: آقای اسلامی مدیری جهادی است که انشاءالله از ظرفیت و پتانسل کاری وی برای کشور استفاده خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.