سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

پیشگیری از تخلفات اولویت تعزیرات حکومتی باشد

آیت الله شاهچراغی گفت: پیشگیری و اطلاع رسانی در تخلفات اقتصادی بر برخورد پس از وقوع مقدم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیر کل و مسئولان تعزیرات حکومتی استان سمنان، گفت: اصل رضایت مندی مردم از عملکرد مسئولان در پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی همواره باید مدنظر قرار گیرد.

آیت الله شاهچراغی پرداختن به کارهای فرهنگی برای آگاه سازی مردم از وظایف تعزیرات حکومتی و افزایش تعامل سایر نهادهای مسئول با تعزیرات برای شناسایی و برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را خواستار شد.

وی گران فروشی را یکی از گلایه های مردم عنوان کرد و افزود: افزایش قیمت ها که متاثر از شرایط تحریم اقتصادی و عوامل مختلف بروز می کند برای مردم قابل درک است، اما افزایش روزانه قیمت ها به رغم موجود بودن کالا به علت نبود نظارت کافیست که باید به آن رسیدگی ویژه شود.

آیت الله شاهچراغی اطلاع رسانی شفاف از خدمات ارائه شده را سبب اطمینان بیشتر مردم به تعزیرات حکومتی عنوان و خاطرنشان کرد : اطلاع داشتن مردم از نحوه شناسایی و برخورد با مفسدان و متخلفان اقتصادی زمینه ساز رضایت آنان از مسئولان است.

عیسی فاضلی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد یکسال گذشته این اداره کل و درخواست ها و پیگیری های انجام شده برای تعیین تکلیف قانونی برخی وظایف دستگاههای ضابط و کاشف تخلفات را تشریح کرد.

انتهای پیام / گ

دیدار مدیر کل و مسئولان تعزیرات حکومتی استان سمنان با آیت الله شاهچراغی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.