سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری زوج افیونی در قائم شهر

زوج توزیع کننده مواد مخدر به همراه ۷ کیلوگرم تریاک در قائم شهر دستگیر شدند.

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدردر شهرستان قائم شهر توسط یکی از عاملان افیونی به همراه همسرش، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، متهم و همسر وی که در قالب تور خانوادگی اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید از یکی از شهرستان‌های استان سمنان در شهرستان قائم شهر می‌کردند، شناسایی شدند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی، خودروی متهمان را هنگام رفت و آمد دریکی از جاده های مواصلاتی قائم شهر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری این دو سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و افزود: در بازرسی از خودروی آنان ۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با هدف کاهش ناامنی در جامعه و ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با عاملان تهیه و فروش مواد مخدر و برخورد با هرنوع ناهنجاری اجتماعی را مصمم‌تر از گذشته در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه همکاری مردم با پلیس نقش موثری در ارتقای امنیت جامعه دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مسائل امنیتی، انتظامی و ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در قائم شهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.