سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

۲۵ میلیارد و ۷۵ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق یک ماه گذشته در مازندران کشف شد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز در مازندران اجرا شد.

وی با بیان اینکه هدف سودجویان از قاچاق کالا علاوه بر کسب منفعت، تخریب ریشه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است، از کشف ۲۵ میلیارد و ۷۵ میلیون ریالی کالای قاچاق یک ماه گذشته در مازندران خبر داد.

سرهنگ مفخمی افزود: در این راستا ۱۷ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت، ۴ هزارو ۷۶۹ قلم لوازم آرایشی و ۶۷ تن چوب جنگلی قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران کشف ۲۸ هزار و ۵۱۰ قلم مواد غذایی و ۱۵ هزار و ۳۵۴ عدد داروی خارجی قاچاق را از دیگر موفقیت‌های این طرح‌ها برشمرد و گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

سرهنگ مفخمی با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی‌های ملی است، افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کالای قاچاق زیر ذره بین پلیس مازندران

برچسب ها: قاچاق ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.