سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی وضعیت قلبی ۳۰ خبرنگار بابلی

دانشگاه علوم پزشکی بابل وضعیت قلبی ۳۰ خبرنگار بابلی را به صورت رایگان بررسی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بررسی وضعیت قلبی حدود ۳۰ خبرنگار شهرستان بابل اعم از رسانه مکتوب، مجازی و خبرگزاری‌ها به مدت سه روز با همکاری پنچ پزشک متخصص و مطرح قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل در بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل به صورت رایگان انجام شد.

وی افزود: در این طرح خبرنگاران شهرستان بابل، تحت معاینات، اقدامات تشخیصی، مشاوره‌های رایگان قلبی قرار گرفتند و وضیعت جسمی آنان بررسی شد.

جلالی گفت: این وعده‌ای بود که به مناسبت روز خبرنگار امسال از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل داده شد و با معرفی خبرنگاران از سوی بسیج رسانه و ستاد بزرگداشت روز خبرنگار شهرستان بابل این امر اجرایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: وظیفه ما خدمت در حوزه سلامت است که باید در جهت ارتقا سلامت جامعه گام برداشته و به حد مطلوب برسانیم و در مسیر پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر قدم برداریم، اما این مهم در عصر کنونی امکان پذیر نیست مگر اینکه از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی اطلاع رسانی لازم در حوزه سلامت صورت گیرد.

وی خبرنگاران را از جمله انسان‌های وظیفه شناس و سخت گوش جامعه خواند و گفت: این قشر پویای جامعه برای آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه تلاشی شبانه روزی دارند و دانشگاه علوم پزشکی بابل با این اقدام قدرشناس زحمات این عزیزان است.

جلالی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل، نخستین دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور با قدمت بیش از سه دهه، بعنوان مرکز ارجاع بیماران غرب و شرق مازندران به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه محسوب می‌شود و همچنین بعنوان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی معتبر، همه ساله پذیرای دانشجویان مستعد و علاقمند از سراسر کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: هیچ گونه مشکلی در وضعیت قلبی این خبرنگاران مشاهده نشد.

انتهای پیام/ م

انجام ویزیت رایگان برای خبرنگاران بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.