سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال فیلمسازان خارجی از جشنواره بین المللی فیلم رشد

بیش از چهار هزار فیلم از فیلمسازان خارجی متقاضی حضور در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شدند.

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیش از چهار هزار فیلم خارجی متقاضی حضور در بخش رقابتی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شدند که در نهایت از این تعداد، ۴۹ فیلم پویانمایی، ۲۱ فیلم مستند و ۳۴ فیلم داستانی برای شرکت در بخش مسابقه‌ بین الملل این جشنواره انتخاب شده است.

آثار انتخابی در سه بخش فیلم‌های داستانی، پویانمایی و مستند (شامل مستند علمی ـ. آموزشی و مستند به مفهوم عام) به رقابت خواهند پرداخت.

این فیلم‌ها از ۲۸ کشور از ۵ قاره در مسابقه‌ بین الملل حضور خواهند داشت که از میان آنها ایتالیا با ۱۱ فیلم، هند با ۸ فیلم و فرانسه با ۷ فیلم دارای بیشترین نماینده در این جشنواره هستند همچنین از میان ۷۴۰ فیلم ایرانی متقاضی شرکت در چهل و هشتمین جشنواره‌ بین المللی فیلم رشد، ۱۰۱ فیلم برای شرکت در بخش مسابقه‌ بین المللی برگزیده شده اند که شامل ۸ فیلم بلند داستانی، ۳۳ فیلم کوتاه داستانی، ۱۹ فیلم مستند و ۴۱ فیلم پویانمایی هستند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را از ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.