سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات پرش با اسب ، زیر نظر هیئت سوارکاری خراسان رضوی

‌دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی گفت:این مسابقات روز گذشته در ۵ رده‌ی سوار مبتدی، اسب مبتدی، رده E، رده D. و رده B. در باشگاه ارشاد مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رامین چرمچی دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی گفت: سوارکارانی از مشهد، طرقبه و شاندیز، گلبهار وچناران حضور داشتند که در رده سوار مبتدی:احمد ضمیری با اسب شایان و محمدرضا کاشانی با اسب شنتیا از باشگاه فردوسی، خشایار محمدزاده با اسب کوئین تریو از باشگاه سوران و حسین هاشمی با اسب کوئی لانتا از باشگاه حسام مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.

وی در رده اسب مبتدی گفت:فربد فیلابی با اسب جوتی از باشگاه حسام و رضا بخشی با اسب یاغیش از باشگاه سالار خراسان مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.

  چرمچی در رده E. افزود: هانیه داوودی با اسب آپ تو یو از باشگاه حسام مسیر مسابقه را بدون خطا طی کرد.

وی تصریح کرد:امیررضا صف شکن با اسب آسکارینا زد از باشگاه ویراسب، فربد فیلابی با اسب هوریکان از باشگاه حسام، امیررضا آیت اللهی با اسب دی آریل از باشگاه سوران، علی پیروزه پور با اسب فادلهید از باشگاه ارشاد و مقداد عسگری با اسب کوآنته از باشگاه ویراسب به ترتیب اول تا پنجم شدند.

‌دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی در رده C. گفت: جواد امامی با اسب کوچین گرل از باشگاه سوران، مقداد عسگری با اسب لکونته از باشگاه ویراسب و بنیامین اژدرافشار با اسب بگیرا از باشگاه ویراسب بع ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین تیم سوران در پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر پرش با اسب کشوری بدون خطا به کار خود پایان داد.

انتهای پیام//آ. ف
 

هفدهمین دوره از مسابقات پرش با اسب هیات سوارکاری خراسان رضوی برگزارشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.