سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۱۰۵ شطرنج باز در مسابقه استانی فریمان

مسابقه شطرنج ریتد استانی در گرامی داشت هفته تربیت بدنی به میزبانی فریمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ این مسابقه با حضور ۱۰۵ نفر از بازان شهرستان‌های فریمان، مشهد، نیشابور، قوچان، تربت جام، تایباد، باخرز و کاشمر در ۹ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

در رده آزاد مسعود مصدق پور، محمدتقی والسلام، سید حسین موسوی قدس، سعید عربی و ابوالفضل عابدی همگی از مشهد حایز رتبه‌های برتر شدند.
 
در گروه زیر ۱۴ سال، سید امیررضا رضوی از نیشابور، امیرعلی شجاع از مشهد و پوریا حسین زاده از مشهد رتبه‌های برتر را کسب کردند.
 
در رده زیر ۱۲ سال امیررضا پارسانی از قوچان، ارمیا گل میمی از مشهد و آرتین جوانشیری از تربت جام رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در گروه زیر ۱۰ سال رضا شایان از مشهد امیر ارسلان اکبر آبادی نیشابور و پرنیا پاریز از مشهد بر سکوی قهرمانی ایستادند.

در رده پیشکسوتان محمودپاسبان از نیشابور، محمد هولایی از نیشابور و محمد تقی غلامپور رتبه‌های برتر را کسب کردند. در گروه بانوان ارنواز فخار از کاشمر، هلیا کامران نیا از مشهد و مبینا خراشادی از مشهد حایز رتبه‌های برتر شدند.

حضور مسعود مصدق پور قهرمان نوجوانان جهان و عضو تیم ملی بزرگسالان شطرنج و نیز آقای آصف رحمانی بازیکن کشور همسایه افغانستان از نکات قابل توجه در این دوره از مسابقات بود.

جوایز اهدایی در این مسابقه بیش از ۲۲ میلیون ریال بود که در پایان با حضور نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان فریمان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام//آ. ح


حضور قهرمان نوجوانان جهان و عضو تیم ملی بزرگسالان شطرنج در مسابقه استانی شطرنج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.