سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش حفظ حقوق کارگران در مشهد برگزار شد

امروز همایش شرایط حفظ حقوق کارگران و الزامات قانونی آن در برگزاری مناقصات دولتی برگزارشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛مدیر کل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این همایش بالابردن سطح دانش، آگاهی و اطلاعات ذی حسابان دستگاه‌های اجرایی است که تا قبل از بسته شدن قرارداد پیمانکاری الزامات لازم را رعایت کنند و بعد از آن با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از نیروی کاری که امروز در دستگاه‌های دولتی مشغول به فعالیت هستند عموماً از طریق پیمانکاری و بخش خصوصی تامین می‌شود و برای اینکه این بخش بتواند به تعهدات خودش عمل کند، الزامات قانونی برای پیمانکاران تعریف شده است که تایید صلاحیت شرکت‌های خدماتی حتما با دارا بودن این گواهینامه‌ها احراز می‌شود.

مدیر کل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: تایید صلاحیت ایمنی پیمانکار، اجرای طرح تامین مشاغل در مورد کارگران با هدف عدالت اجتماعی در بنگاه‌های اقتصادی و اجرای طرح روایت پایه سنواتی در مورد کارگران از دبگر برنامه‌های آموزشی این همایش است.

سنجری گفت: در خراسان رضوی بیش از ۱۲۰۰ شرکت خدماتی فعالیت دارند و بیش از ۵۰ درصد از نیرو‌های خدماتی ادارات دولتی از طریق این شرکت‌های خدماتی تامین می‌شود.

انتهای پیام//آ. ح


فعالیت بیش از ۱۲۰۰ شرکت خدماتی در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.