سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاتب در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد:

دژپسند تدوین‌گر بسیاری از قوانین بوده است/ وزیر پیشنهادی اقتصاد بیشتر از هرکسی می‌تواند در اجرای آن موفق باشد

نماینده گرمسار گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد در سازمان برنامه و بودجه یکی از تدوین‌گران قوانین موثری مانند تجارت و دیوان محاسبات بوده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار  در صحن علنی امروز (شنبه 5 آبان‌ماه) در موافقت با دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: امروز تصمیمی که درباره وزرای پیشنهادی می‌گیریم، باید برای حفظ منافع ملی و مردم باشد.

وی افزود: اولین توصیه بنده به همکارانم این است که انتخاب‌مان با شناخت و درایت باشد تا مجبور نباشیم 3 ماه دیگر این وزیر را استیضاح کرده و وقت مجلس و دولت را بگیریم.

کاتب بیان کرد: طی چند سال گذشته یکی از دغدغه‌های ما بحث عدم هماهنگی میان تیم اقتصادی بود که اکنون با انتخاب دژپسند، یک همدلی، همگرایی و همفکری میان سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و بانک مرکزی ایجاد می‌شود.

نماینده مردم گرمسار تأکید کرد: حضور دژپسند نگاه برنامه‌ای ، علمی و یک سیاستگذاری منسجم را در کشور حاکم می‌کند و وی می‌تواند با استفاده از تفکرات و اندیشه‌های دانشگاه برنامه‌های درست اقتصادی را تنظیم کند.

وی افزود: دژپسند در طول مدت خدمت خود در سازمان برنامه و بودجه در تدوین طرح‌ها و لوایح و قوانین موثر مانند دیوان محاسبات، برنامه و بودجه و تجارت و ... حضور داشته و بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند این قوانین را اجرا کند.

کاتب گفت: یکی از انتظارات ما این است که یکی از موانع تولید و رشد با تدوین قانون ارزش افزوده در راستای خدمت به تولید و صادرات و همچنین اصلاح ساختار بانکی گسترش یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.