سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

پیروزی علیاری در دور نخست/پشتام و قوره جیلی مغلوب شدند

مهدی علیاری در دور دوم رقابت های وزن 97 کیلو گرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان حریف ترک خود را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان 77، 97 و 130 امروز (شنبه)در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 97 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر یک برابر سلیمان دمیرجی از ترکیه پیروز شد و به دور بعد رسید.وی در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان موسی اولویف دارنده مدال نقره جهان از روسیه و بک سلطان محموداف از قرقیزستان می رود. در این وزن 34 نفر حضور دارند که در گروه علیاری آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان نیز حضور دارد.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مقابل دیمیتری پیشکوف از اوکراین مغلوب شد و برای حضور در گروه شانس مجدد و کسب مدال برنز باید منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار فینال باشد.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه  2 بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان مغلوب شد و برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار فینال باشد اتفاقی که با توجه به جدول این گروه بعید به نظر می رسد.

در رقابت های 7 وزن برگزار شده سعید عبدولی به مقام پنجم وزن 82 کیلوگرم رسید،حسین نوری به گروه شانس مجدد وزن 87 کیلوگرم راه یافت و مسلم نادری خادم،مهرداد مردانی،محسن حاجی پور،محمد رضا گرایی،محمد علی گرایی به ترتیب در اوزان 55، 60، 63، 67 و 72 از دور رقابت ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:

پشتام،علیاری و قوره جیلی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند

عبدولی مدال برنز را از دست داد/ایران در 4 وزن نخست مدالی کسب نکرد!


انتهای پیام/

یک پیروزی و 2 شکست در سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.