سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان:

عمل به اقتصاد مقاومتی راه حل عبور از مشکلات اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: نسخه عبور از مشکلات اقتصادی کشور تنها عمل به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با بیان اینکه دو شاخص اصلی رضایت مندی در هر جامعه ای تورم و بیکاری است گفت: نیاز است تا همه دستگاه های برای کاهش تورم و افزایش اشتغال در کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور واقعی نبودن قیمت ها است افزود: دولت به دنبال هدفمندی قیمت ها و شفایفت قیمت ها است که این مهم تنعا با نظارت خود مردم امکان پذیر است.

عسگری با بیان اینکه به دنبال تحلیل هایی از اقتصاد مقاومتی نباشیم زیرا اقتصاد مقاومتی یعنی هشدار و اینکه چرا علی رغم دارا بودن اینهمه امکانات هنوز خوب عمل نکرده ایم تصریح کرد: نسخه ی عبور از مشکلات اقتصادی کشور تنها عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل کشور است.

وی افزود: دولت باید کوچک سازی شود زیرا هزینه های اضافی به بدنه ی دولت باعث ایجاد فساد و رانت در کشور خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه گردشگری محور توسعه استان سمنان است اضافه کرد: هنر شما مدیران است تا با همکاری یکدیگر استان سمنان را به کشور معرفی کنید تا در جهت محور توسعه استان یعنی گردشگری به رونق اقتصادی نیز دست پیدا کنیم.

وی افزود: بحث اشتغال روستایی در استان سمنان بسیار خوب بوده و با ابلاغ مرحله دوم آن نیز آغاز خواهد شد و باید از این موفقیت در موضوعات دیگر نیز الگو برداری شود.

انتهای پیام / گ

گردشگری محور توسعه استان سمنان است

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.